Deklaracja Dostępności

Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Woli Książęcej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej: spwola.superszkolna.pl

Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji:


Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.


Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem:

  • Alternatywa w postaci tekstu - Dla każdej treści nietekstowej należy dostarczyć alternatywną treść w formie tekstu, która może być zamieniona przez użytkownika w inne formy (np. powiększony druk, brajl, mowa syntetyczna, symbole lub język uproszczony).
  • Media zmienne w czasie - Należy dostarczyć alternatywę dla mediów zmiennych w czasie.
    • Treść tylko audio lub tylko wideo posiada swoją alternatywną formę
    • Napisy rozszerzone do nagrania
    • Audiodeskrypcja lub alternatywa dla mediów (nagranie)
    • Audiodeskrypcja
  • Możliwość adaptacji - Należy tworzyć treści, które mogą być prezentowane na różne sposoby (np. uproszczony układ wizualny), bez utraty informacji czy struktury.
    • Informacje i relacje
    • Zrozumiała kolejność
  • Możliwość rozróżnienia
    • Odstępy w tekście
    • Kontrast minimalny
    • Zmiana rozmiaru tekstu
  • Możliwość nawigacji
    • Nagłówki i etykiety
    • Kolejność fokusa
    • Cel linku w kontekście

Nadmierne koszty:

-

Treści nieobjęte przepisami:

-


Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządzono na podstawie badania przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny: Brak informacji o audytorze zewnętrznym.


Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Marzena Michalak-Piękna — mejlowo szkola.wola@kotlin.com lub telefonicznie +48 62 740 14 02.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, jednak nie dłużej niż do 2 miesięcy od zgłoszenia.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.


Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę możesz złożyć listownie lub mailem do: Marzena Michalak-Piękna pod adresem szkola.wola@kotlin.com lub w siedzibie jednostki: Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Woli Książęcej.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl .

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.


Pozostałe informacje


Dostępność architektoniczna

Przy wejściu do szkoły jest podjazd oraz domofon przy pomocy którego można poprosić o pomoc czy wsparcie w trakcie wizyty w szkole.

Dostosowanie budynku:

Przy wejściu głównym do budynku szkoły znajduje się podjazd, na parterze znajduje się toaleta dla osób z niepełnosprawnościami

Dostosowanie wejść do budynków:

Wejście główne do szkoły posiada podjazd dla wózków.

Dostosowanie korytarzy:

Korytarze znajdują się na różnych poziomach, są wystarczająco szerokie.

Dostosowanie schodów:

Schody posiadają poręcze a stopnie oznaczone są kontrastowymi taśmami

Dostosowanie wind:

Nie

Dostępność pochylni:

Tak, pochylnia znajduje się przy wejściu do szkoły

Dostępność platform:

Nie

Dostępność tyflomap:

Nie

Dostosowanie parkingów:

Parking przed szkołą.

Prawo wstępu z psem asystującym:

Tak, pozwalamy na wstęp z psem asystującym do budynku urzędu.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Dostępność tłumacza języka migowego:

Nie, tłumacz migowy nie jest dostępny

Dostępność informacji głosowych:

Nie

Dostępność pętli indukcyjnych:

Nie